دانلود آهنگ امو باند نفس نفس

Download New Music Emo Band Nafas Nafas

آهنگ امو باند بنام نفس نفس

تو این روزا تو هر نفس
دلم میچرخه دست به دست
نگو نمیدونی که دلم
واسه تو میزنه نفس نفس

آهنگ و تنظیم: رضا پناهی

دانلود آهنگ امو باند نفس نفس

 

متن آهنگ نفس نفس از امو باند

تو این روزا تو هر نفس
دلم میچرخه دست به دست
نگو نمیدونی که دلم
واسه تو میزنه نفس نفس

عاشقتم هنــوزم
بگی بسوز به پات میسوزم

Begi Besooz Be Pat Misoozam
تا روزی که بخوای بیای
چشم به راهِ تو میدوزم

بیا دستتُ بده به دستم
که دل به عشقِ تو بستم
نمیدونی که این روزا
توچه حال و روزی هستم

از وقتی رفتی تو خونه
دل منه که میگیره بهونه

Dele Mane Ke Migire Bahoone
سر به سر دلم نذار
که بی تو دیگه شده دیوونه

تو رو دوستت دارم میخوام

که بذارم به پای تو هرچی که دارم
سر رو شونه ت میذارم

Sar Ru Shonat Mizaram

برای چشای تو من بی قرارم
تو رو دوستت دارم میخوام

که بذارم به پای تو هرچی که دارم
سر رو شونه ت میذارم

Sar Ru Shonat Mizaram

برای چشای تو من بی قرارم

ترانه آهنگ نفس نفس از امو باند

تو این روزا تو هر نفس
دلم میچرخه دست به دست
نگو نمیدونی که دلم
واسه تو میزنه نفس نفس

Vase To Mizane Nafas Nafas

عاشقتم هنوزم
بگی بسوز به پات میسوزم
تا روزی که بخوای بیای
چشم به راهِ تو میدوزم

بیا دستتُ بده به دستم
که دل به عشقِ تو بستم
نمیدونی که این روزا
توچه حال و روزی هستم

Tu Che Halo Roozi Hastam

از وقتی رفتی تو خونه
دل منه که میگیره بهونه
سر به ســر دلم نذار
که بی تو دیگه شده دیوونه

تو رو دوستت دارم میخوام

که بذارم به پای تو هرچی که دارم
سر رو شونه ت میذارم

Sar Ru Shonat Mizaram

برای چشای تو من بی قرارم
تو رو دوستت دارم میخوام

که بذارم به پای تو هرچی که دارم
سر رو شونه ت میذارم

Sar Ru Shonat Mizaram

برای چشای تو من بی قرارم