loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود اهنگ به جنگ ما بیا داعشی,    دانلود اهنگ من اهل ایرانم از یاس,    دانلود اهنگ حسین حام داعش,    دانلود اهنگ من اهل ایرانم سرزمین

♥حسـ ــین♥ بازدید : 873 شنبه 19 آبان 1397


,    دانلود اهنگ به جنگ ما بیا داعشی
,    دانلود اهنگ من اهل ایرانم از یاس
,    دانلود اهنگ حسین حام داعش
,    دانلود اهنگ من اهل ایرانم سرزمین اریایی
,    متن اهنگ حسین حام داعش
,    دانلود اهنگ من اهل ایرانم جنوب کشوری
,    متن اهنگ من اهل ایرانم جنوب کشوری
,    موزیک ویدیو حسین حام داعش
,    اهنگ حسین حام داعشی

متن شعر من اهل ایرانم جنوب کشوری حسین حام

من اهل ایرانم جنوب کشوری
به جنگ ما بیا تو بیشرف داعشی
که آویزون آمریکایی که یه گوشه تاریخ جا بشی
تو فکر خودنمایی با قتل بچه هایی
من اهل ایرانم سرزمین آریایی
جانی باشی پاش بیوفته ابدترین جانی هاییم
با کل لشکرت هرچی داری به جنگ بیا
جنگیدن با تو فقط باید به شرط خنده باشه
به جنگ ما بیا تو دست ما فقط یه داسه
برای کشتنت یه نصف روز رو وقت دادیم
من نسل کوروشم پوریا و آرش
به وقت صلح صلح به وقت جنگ آتش
من نسل خط شکنای هشت سال جبهه ایمو
خیلی وقته خون نخوردیم به خونت تشنه ایم
ادعاتون سر بریدن زن بود با دست بسته
مدال افتخارتون هم که بوده قتل بچه
نخ میگیری از امریکا و اسرائیل نیم وجبی
به خاک و خون میکشیمت امر یا علی مددیم
به خاک من بیا تا جونتو مثل سگ بگیریم
ما اینه زندگیمون استخون به سگ نمیدیم
هشت سال کجا بودی که توپ بودو ترکشو
سینه ها سپر بودن مرد و زن تا بچه
کجا بودی ببینی این سرزمینو کی پوشش داد
درود به خاک من درود من به خوزستان
دقایقی الماسی جهان آرا
از ترس اسمشون سکوت کرد جهان با ما
از نسل علی و محمد و یک خداشو
مردومونه ایرانی که با همن تا انتها

 

 

http://sirooz.com

 







برچسب ها دانلود اهنگ به جنگ ما بیا داعشی دانلود اهنگ من اهل ایرانم از یاس دانلود اهنگ حسین حام داعش دانلود اهنگ من اهل ایرانم سرزمین اریایی متن اهنگ حسین حام داعش دانلود اهنگ من اهل ایرانم جنوب کشوری متن اهنگ من اهل ایرانم جنوب کشوری موزیک ویدیو حسین حام داعش اهنگ حسین حام داعشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان