loading...

[Music] Darkhasti

دانلود آهنگ عشق کوکی از احمد سولو کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول عشق کوکی از احمد سولو,دانلود آهنگ عشق کوکی از احمد سولو ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ عشق کوکی از احمد سولو,کد آهنگ پیشواز ایرانس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 117 دوشنبه 28 آبان 1397

دانلود آهنگ عشق کوکی از احمد سولو کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول عشق کوکی از احمد سولو,دانلود آهنگ عشق کوکی از احمد سولو ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ عشق کوکی از احمد سولو,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق کوکی از احمد سولو,اکورد آهنگ عشق کوکی از احمد سولو,کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق کوکی از احمد سولو,دانلود آهنگ عشق کوکی از احمد سولو,متن آهنگ عشق کوکی از احمد سولو,

متن آهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام عشق کوکی

هر چی از غمت نوشتم دل تو نسخوت به حالم / یاد تو هنوزم اینجاست فک نکن که بی خیالم
تنها بودن چه قشنگه وقتی هیچ کسو نداری / وقتی با یه بغض کهنه شونه هاشو کم میاری
شونه هاشو کم میاری طبق معمول همیشه می نویسم از تو این بار
می دونم بر نمی گردی نگو به امید دیدار / تنهایی با خاطراتت شب و روزو سر می کردم
رفتی اما وقت رفتن گفته بودی بر می گردم گفته بودی بر می گردم تنهایی مثه یه درده که انداخته از پا
منو رو دوش می بره تا همونجایی که حرفات / بوی رفتن می داد اینو حسش کردم
حواست نبود از دهنت اسمش در رفت / همه عکسامو بسوزون تا نمونه یادگاری
بذا عوض شه هوات همه درا رو وا بذاری / حواست نبود وقتی پیشت آروم می شدم
حواست نبود با نبودت داغون می شدم / همین دوست داشتن واسه تو هضمش سخت بود
گفتم همه جوره پاتم بهزار حرفش حرف بود / برو زندگیتو با خیال راحت تو سر کن
بیدار نشو با صدای من این عادتو ترک کن / پیش غریبه ها نمی کنم طرفداری تو
هر کی پرسید میگم فقط طرفداری تو / حواست نبود از این به بعد حواستو جمع کن
همه چی بین ما شکست توام …. / گفتی از تموم دنیا رد شدم به تو رسیدم
قول میدم به روت نیارم هر چی پشت سرت شنیدم / دیگه حرفای قشنگت تو دلم جایی نداره
دیگه این دستای سردم به تو احساسی نداره به تو احساسی نداره
سلام عشق سابق چطوری رو به راهی بی من ؟ / فک کن حال منم خوبه چرا هرزه به تو میگن
به رو خودم نمیارم تو رو با غریبه دیدم / مثه یه احمق تنها فقط دوست دارم میگم
همه چیو ساده دیدم ساده گذشتم از اشکام / همین سادگیا بود که الان یه جورایی تنهام
وقتی خنده هاتو دیدم گفتم مناسب اونی / بی خیال گذشته ها ثانیه های بارونی
دیگه راحت باش هر جوری می خوای بگذر / ولی بدون امثال من به خون تو تشنه ن
الان دو ماهه نیستی چقد آروم شده چشام / زهر جدایی رو بخور سلامتی بغض صدام
.. نمی خوام کثافتکاری تو عشقت / خاطرات کثیف با تو بودن واسه من زشته
مونده حرف آخر هنوزم میگی خیلی پاکی / حیفه بگم عشق سابق خداحافظ عشق کوکی

http://www.vaiomusic.org

دانلود باکیفیت ۳۲۰







برچسب ها دانلود آهنگ عشق کوکی از احمد سولو کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول عشق کوکی از احمد سولو دانلود آهنگ عشق کوکی از احمد سولو ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ عشق کوکی از احمد سولو کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق کوکی از احمد سولو اکورد آهنگ عشق کوکی از احمد سولو کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق کوکی از احمد سولو دانلود آهنگ عشق کوکی از احمد سولو متن آهنگ عشق کوکی از احمد سولو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان