loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود اهنگ وقتی هستی زندگی برام بهشته,    دانلود آهنگ بهترین دقیقه ها مهدی جهانی,    دانلود اهنگ چشمای تو دیوونه میکنه حال منو,    دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 115 یکشنبه 11 آذر 1397


,    دانلود اهنگ وقتی هستی زندگی برام بهشته
,    دانلود آهنگ بهترین دقیقه ها مهدی جهانی
,    دانلود اهنگ چشمای تو دیوونه میکنه حال منو
,    دانلود آهنگ دنیای خواب از مهدی جهانی
,    دانلوداهنگ مهدی جهانی دقیقه ها
,    دانلود آهنگ مهدی جهانی کاشکی نگات مال من بود
,    هوای خونه مهدی جهانی
,    اهنگ اخه چشمای تو دیوونه خونست
,    اهنگ چشمای تو دیوونه میکنه حال منو حالا نرو

,   


متن آهنگ بهترین دقیقه ها از مهدی جهانی

با تو بهترین دقیقه ها رو دارم

جز تماشای چشات کاری ندارم

کاشکی دریای نگات برای من بود

عطر خوشبوی تو در هوای من بود

اگه تنهامو کسی دورورم نیست

واسه اینه فکری جز تو در سرم نیست

با تو میشه زندگی کردنو فهمید

Ba To Mishe Zendegi Kardano Fahmid

میشه روی گل خوشبختی رو بوسید
ترانه آهنگ بهترین دقیقه ها از مهدی جهانی

کاشکی این دقیقه ها همیشگی بود

Kashki In Daghigheha Hamishegi Bood

این دقیقه تمام زندگیم بود

کاشکی پلکات راه چشماتو نمیبست

آخه چشمای تو دیوونه کننده است

از تو گل می کنه خنده رو لبامو

کاشکی پرستاره میکردی شبامو

تا تو میری دل کوچیکم میگیره

روی خشکیه لبم خنده میمیره

وقتی هستی زندگی برام بهشته

کاشکی تنهام نمیذاشتی ای فرشته

کاشکی این حسرتو از دلم میبردی

Kashki In Hasrato Az Delam Mibordi

یه بارم برای من غصه میخوردی

من بجز این لحظه ها چیزی ندارم

من خزونم که فقط با تو بهارم

توی این دقیقه ها بخند کنارم

که بجز این لحظه ها چیزی ندارم

کاشکی این دقیقه ها همیشگی بود

Kashki In Daghigheha Hamishegi Bood

این دقیقه ها تمام زندگیم بود

کاشکی پلکات راه چشماتو نمیبست

آخه چشمای تو دیوونه کننده است

از تو گل میکنه خنده رو لبامو

کاشکی پرستاره میکردی شبامو

تا تو میری دل کوچیکم میگیره

روی خشکیه لبم خنده میمیره

 

 

https://www.bibakmusic.com/







برچسب ها دانلود اهنگ وقتی هستی زندگی برام بهشته دانلود آهنگ بهترین دقیقه ها مهدی جهانی دانلود اهنگ چشمای تو دیوونه میکنه حال منو دانلود آهنگ دنیای خواب از مهدی جهانی دانلوداهنگ مهدی جهانی دقیقه ها دانلود آهنگ مهدی جهانی کاشکی نگات مال من بود هوای خونه مهدی جهانی اهنگ اخه چشمای تو دیوونه خونست اهنگ چشمای تو دیوونه میکنه حال منو حالا نرو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان