دانلود آهنگ مهرشید حبیبی و علی سلیمی نفرین

Download Music Mehrshid Habibi And Ali Salimi Nefrin 

آهنگ مهرشید حبیبی و علی سلیمی بنام نفرین

دوباره یه خونه توی قلبت

به اسم من بنا کن

دانلود آهنگ مهرشید حبیبی و علی سلیمی نفرین

 

متن آهنگ نفرین از مهرشید حبیبی و علی سلیمی

دوباره یه خونه توی قلبت

به اسم من بنا کن

دوباره صدام کن

دوباره نگام کن

با چشمات آتیش

تو قلبم بپا کن

دوباره صدام کن

نمیبینی چشمام

بارونیه هر شب

نمیبینی دلم هنوز گرفتاره

دیدی گفتم که تو

didi goftam ke to

از پیشم میری

az pisham miri

نمیبینی نفس از سینه بیزاره

nemibini nafas az sine bizare

نمیبینی دوباره

nemibini dobare

ترانه آهنگ نفرین از مهرشید حبیبی و علی سلیمی

نمیبینی چشمام

بارونیه هر شب

نمیبینی دلم هنوز گرفتاره

دیدی گفتم که تو

didi goftam ke to

از پیشم میری

az pisham miri

نمیبینی نفس از سینه بیزاره

nemibini nafas az sine bizare

نمیبینی دوباره

nemibini dobare