loading...

[Music] Darkhasti

,    ,    دانلود آهنگ آخ ببین بدنمو,    دانلود آهنگ وای چقدر مستم من اخ ببین بدنمو,    دانلود ریمیکس آهنگ وای چقدر مستم من,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 873 پنجشنبه 13 دی 1397



,   
,    دانلود آهنگ آخ ببین بدنمو
,    دانلود آهنگ وای چقدر مستم من اخ ببین بدنمو
,    دانلود ریمیکس آهنگ وای چقدر مستم من
,    دانلود آهنگ وای چقدر مستم من با لینک مستقیم
,    دانلود موزیک ویدیو وای چقدر مستم من
,    پخش اهنگ وای چقدر مستم من
,    وای چقدر مستم من 320
,    اهنگ وای چقدر مستم من اخ ببین بدنمو
,    آهنگ وای چقدر مستم من صوتی

,   
,   

 

 

متن آهنگ وای چقدر مستم من

اعصابم داغونه وینستون لایتم کو؟؟؟
مووشول اینا دارن میان خدا بلک اند وایتم کوو؟
کوووووو؟؟؟ کوووووو؟؟ کوری مگه تو ؟!
دو دو دو دو دور لبتو از اونا بزن که همه میزننو …
تق تق … دارن در میزنن
آخخخخ اومدم که درو واا کنمو وا کردمو تا وا کردم
یکی منو بوس کرد … ( از کجا ؟ )
از نوک پا تا گردن
قدم قدم دم دم
قدم قدم درره رره د دم
من سر کوچشون میرفتم
هی میگفت ساسی نیا
ولی باز میرفتم
آخه رفتنی باید بره وه
تو منو میخوای خیله خب …
قلپ قلپ مشروبتم برو بالا
بیا تو بغلم همین حالا
وااااایییی چقد مستم من
آخ ببین بدنمو راه رفتنمو تابه کمرمو
وااااایییی چقد مستم من
آخ ببین عشوه هامو چندتا از اون چشمه هامو
وااااایییی چقد مستم من
آخ ببین بدنمو راه رفتنمو تابه کمرمو
وااااایییی چقد مستم من
آخ ببین عشوه هامو چندتا از اون چشمه هامو
آخ تو چه مستی هستی از عصری میرقصی بس نی
بستی دل منو به دل خودتو بد این دل منو شیکستی
نشکن این مال تووه همش میگرده دنبال تووه
این قلب بیچاره منه که همش تو کاره تووه
وااااایییی چقد مستم من
آخ ببین بدنمو راه رفتنمو تابه کمرمو
وااااایییی چقد مستم من
آخ ببین عشوه هامو چندتا از اون چشمه هامو
وااااایییی چقد مستم من
آخ ببین بدنمو راه رفتنمو تابه کمرمو
وااااایییی چقد مستم من
آخ ببین عشوه هامو چندتا از اون چشمه هامو

http://music2p.ir

*درخواستی کاربران Net *,    دانلود آهنگ وای چقدر مستم من اخ ببین بدنمو

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

... با سلام خدمت کاربر گرامی ... طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز ... خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی ... تو سایت بذاریم لطفا آهنگ های دیگه ای درخواست بدین

(این مطلب بدلیل اگاهی کاربران و عدم درخواست دوباره در سایت منتشر شد)







برچسب ها دانلود آهنگ آخ ببین بدنمو دانلود آهنگ وای چقدر مستم من اخ ببین بدنمو دانلود ریمیکس آهنگ وای چقدر مستم من دانلود آهنگ وای چقدر مستم من با لینک مستقیم دانلود موزیک ویدیو وای چقدر مستم من پخش اهنگ وای چقدر مستم من وای چقدر مستم من 320 اهنگ وای چقدر مستم من اخ ببین بدنمو آهنگ وای چقدر مستم من صوتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان