loading...

[Music] Darkhasti

,    ,    دانلود اهنگ واسه دلم کلاس نذار,    دانلود اهنگ چادرت افتاده از محمد بختیاری,    دانلود آهنگ چادرت رو دیدم با لینک مستقیم, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 241 جمعه 14 دی 1397


,   
,    دانلود اهنگ واسه دلم کلاس نذار
,    دانلود اهنگ چادرت افتاده از محمد بختیاری
,    دانلود آهنگ چادرت رو دیدم با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ چادرت رو دیدم از سرت افتاده از محمد بختیاری
,    دانلود آهنگ چادر از محمد بختیاری
,    دانلود آهنگ چادرت رو دیدم حامد پهلان
,    متن آهنگ چادرت رو دیدم از محمد بختیاری
,    دانلود اهنگ میزنم میکشمت محمد بختیاری
,    ریمیکس اهنگ چادرت رو دیدم

,   

 

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن / برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی / ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده / بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی / ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

واسه دلم کلاس نذار مو خودم کلاس میرم / پاتو رو قلب من نذار به خدا دق میکنم

پا به پای دلم بیا خدایی دوست دارم / محل به این و اون نذار فکرای ناجور میکنم

چادرت را دیدم از سرت افتاده / بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

دانلود اهنگ شاد محمدبختیاری بنام بی کلاس / چادرت رو دیدم از سرت افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی / ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن / برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی / ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

 چادرت را دیدم از سرت افتاده / بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی / ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

چادرت را دیدم از سرت افتاده / بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی / ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن / برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی / ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده / بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی / ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

واسه دلم کلاس نذار مو خودم کلاس میرم / پاتو رو قلب من نذار به خدا دق میکنم

پا به پای دلم بیا خدایی دوست دارم / محل به این و اون نذار فکرای ناجور میکنم

چادرت را دیدم از سرت افتاده / بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی / ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن / برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی / ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

http://alamusic.ir/

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود اهنگ واسه دلم کلاس نذار دانلود اهنگ چادرت افتاده از محمد بختیاری دانلود آهنگ چادرت رو دیدم با لینک مستقیم دانلود آهنگ چادرت رو دیدم از سرت افتاده از محمد بختیاری دانلود آهنگ چادر از محمد بختیاری دانلود آهنگ چادرت رو دیدم حامد پهلان متن آهنگ چادرت رو دیدم از محمد بختیاری دانلود اهنگ میزنم میکشمت محمد بختیاری ریمیکس اهنگ چادرت رو دیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان