loading...

[Music] Darkhasti

یکی بیاد غمو از دلم در آره جای غم اسمتو رو قلبم بذاره مگه غیر تو کسی رو خواسته بودم؟ مگه جز تو به کسی وابسته شدم؟ حسی که تو چشاته دنیای منه چشمایی که انگار با من حرف می زنه کسی که زندگیشو پاک ریخته به

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 شنبه 27 بهمن 1397

یکی بیاد غمو از دلم در آره
جای غم اسمتو رو قلبم بذاره
مگه غیر تو کسی رو خواسته بودم؟
مگه جز تو به کسی وابسته شدم؟
حسی که تو چشاته دنیای منه
چشمایی که انگار با من حرف می زنه
کسی که زندگیشو پاک ریخته به پات
آره منم اونی که می میره برات

بگو بگو من دیگه طاقت ندارم


آخه به دوری تو عادت ندارم
یه چند شبه که خواب راحت ندارم
بگو تو هم یه خواب راحت نداری
بگو تو هم مثل من طاقت نداری
بگو بگو من دیگه طاقت ندارم
آخه به دوری تو عادت ندارم
یه چند شبه که خواب راحت ندارم
بگو تو هم یه خواب راحت نداری
بگو تو هم مثل من طاقت نداری
طاقت نداری....طاقت نداری....
طاقت نداری....طاقت نداری....

بگو چی شد کسی که هر روز چشم من
آروم تو چشمای اون بیدار می شدن
وقتی می گفت صبحت بخیر با یه سلام
قشنگ ترین لحظه رو می ساختش برام
بگو چی شد کسی که عکساشو دارم
عکسایی که جلوی چشم می ذارم
وقتی که خاطراتمون میشه مرور
میگم ازم نباید بمونی تو دور

بگو بگو من دیگه طاقت ندارم
آخه به دوری تو عادت ندارم
یه چند شبه که خواب راحت ندارم
بگو تو هم یه خواب راحت نداری
بگو تو هم مثل من طاقت نداری
بگو بگو من دیگه طاقت ندارم
طاقت ندارم...طاقت ندارم...
بگو بگو من دیگه طاقت ندارم
طاقت ندارم...طاقت ندارم...
بگو تو هم مثل من طاقت نداری
بگو بگو من دیگه طاقت ندارم
آخه به دوری تو عادت ندارم
یه چند شبه که خواب راحت ندارم
بگو تو هم یه خواب راحت نداری
بگو تو هم مثل من طاقت نداری
طاقت نداری...طاقت نداری...
طاقت نداری...طاقت نداری...

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=22549







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب تیام طاقت ندارم متن آهنگ شهاب تیام طاقت ندارم کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهاب تیام طاقت ندارم شهاب تیام طاقت ندارم دانلود آهنگ بیکلام شهاب تیام طاقت ندارم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید شهاب تیام طاقت ندارم دانلود آهنگ شهاب تیام طاقت ندارم با کیفیت 320 دانلود آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان