loading...

[Music] Darkhasti

منم تریاک هم درمان هم درد  دوای درد معتادان ولگرد ولی درد خودم درمان ندارد دوایی بهتر از زندان ندارد چنان من نعشه می سازم خماران تمام سینه ها را دود باران نپندارید که بنده ناتوانم هزارا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 183 جمعه 10 اسفند 1397

منم تریاک هم درمان هم درد 

دوای درد معتادان ولگرد

ولی درد خودم درمان ندارد

دوایی بهتر از زندان ندارد

چنان من نعشه می سازم خماران

تمام سینه ها را دود باران

نپندارید که بنده ناتوانم

هزاران رستم از پا در میارم

منم در پیش من معنا ندارد

 

محبت در کنارم جا ندارد

اگر شیری اگر هستی تو هرکول

اگر داری تو میلیون ها تومان پول

دو زانوی تو پیش من زمین است

سر انجامت سیاهی در کمین است

اگر باشی تو عاشق مثل فرهاد

در اخر می برم شیرینت از یاد

دو دستان نیازت پیش مردم

شود مردانگی وهیبتت گم

زمانی میرسد تنها وغمگین

که کل هستی ات را برده

پایین

هر ان شیری که دودم سیر خورده

شده همچون شغال تیر خورده

من از فرعون وهیتلر بدتر هستم

من از هر کافری کافرتر هستم

جوانان زیادی روزگاران

به پای بنده گشتن تیر باران

بسی از دست من دیوانه گشتن

بسی بی خا نه و کاشانه گشتن

بسی اواره کردم کودکان را

بسی بی چاره کردم من زنان را

همه پیوند ها از هم گسستم

هزاران قلب کودک را شکستم

توهم  چون کوه باشی موم سازم

سر انجام تو را من شوم سازم

هر انسانی که با من یار با شد

به جز من پیش هر کس خوار باشد

شبش بیدار و روزش خواب باشد

شب و روزش همه بی تاب باشد

همیشه خسته و دل گیر باشد

شود تنها و تک گر شیر باشد

نه فکر همسر و فرزند باشد

نه فکر دلبرو دلبند باشد

نه دیکر ثروت و اموال دارد

نه یک لحظه دیگر احوال دارد

به پیش دوست و دشمن خوار باشد

میان  جامعه  سربار باشد

بسی افراد را ولگرد کردم

بسی سیمای خوش را زرد کردم

جنایت های نامحدود کردم

بسی سرمایه ها را دود کردم

سراسر خانمان سوزو پلیدم

ز خود بدتر دگر چیزی ندیدم

من استعمار غربم ای عزیزان

 برانیدم دگر از خاک ایران

همیشه با نشاط و شاد باشیم

  همیشه خرم و ازاد باشیم

اگر مردی و حرفم را شنیدی

ز من بگذر شتر دیدی ندیدی

http://khalilabdollahi.blogfa.com/post/13







برچسب ها دانلود آهنگ منم تریاک هم درمان وهم درد با کیفیت 320 متن آهنگ منم تریاک هم درمان وهم درد کد آهنگ پیشواز همراه اول منم تریاک هم درمان وهم درد دانلود آهنگ بیکلام منم تریاک هم درمان وهم درد منم تریاک هم درمان وهم درد دانلود آهنگ جدید منم تریاک هم درمان وهم درد متن آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل منم تریاک هم درمان وهم درد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان