دانلود آهنگ مهران آتش با من قدم بزن

Download Music Mehran Atash Ba Man Ghadam Bezan

آهنگ مهران آتش بنام با من قدم بزن

با من قدم بزن حالا که با منی

حالا که بغضی ام , حالا که سهممی

دانلود آهنگ مهران آتش با من قدم بزن

 

متن آهنگ با من قدم بزن از مهران آتش

با من قدم بزن حالا که با منی

حالا که بغضی ام , حالا که سهممی

با من قدم بزن می لرزه دست و پام

بی تو کجا برم , بی تو کجا بیام

دست منو بگیر , کنار من بشین

من عاشق تو ام حالا منو ببین

حال منو ببین

از دلهره نگو , از خستگی پُرم

بی تو می شینمو و روزا رو میشمورم

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

to ba mani hanoz atr to ba mane

فردا داره به ما لبخند میزنه

farda dare be ma labkhand mizane

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

to ba mani hanoz atr to ba mane

فردا داره به ما لبخند میزنه

farda dare be ma labkhand mizane

بی تو برای من فردا پر از غمه

بی تو هوا پسه , دنیا جهنمه

دست منو بگیر , تو اوج اضطراب

بازم منو ببر , با بوسه ای بخواب

با من قدم بزن تو این پیاده رو

من عاشقت شدم از پیش من نرو

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

to ba mani hanoz atr to ba mane

فردا داره به ما لبخند میزنه

farda dare be ma labkhand mizane

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

to ba mani hanoz atr to ba mane

فردا داره به ما لبخند میزنه

farda dare be ma labkhand mizane

ترانه آهنگ با من قدم بزن از مهران آتش

من عاشقت شدم از پیش من نرو

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

to ba mani hanoz atr to ba mane

فردا داره به ما لبخند میزنه

farda dare be ma labkhand mizane

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

to ba mani hanoz atr to ba mane

فردا داره به ما لبخند میزنه

farda dare be ma labkhand mizane