loading...

[Music] Darkhasti

کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول ,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول ,مجید خراطها به نام مواظب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 447 جمعه 02 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول ,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول ,مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول ,کد آهنگ پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول  جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول ,کد آهنگ پیشواز جدید مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول ,کد آهنگ مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول ,

اون طور منو نگاه نکن
دست توی دست من بذار
برو یه وقت مریض میشی
بغضت رو هی نگه ندار

فدات بشم فدات بشم
فدات بشم بذار برو
محاله باورش که من
دیگه نمی بینم تو رو

صدات میلرزه عشق من
اسمم رو هی صدا نکن
طنابو دور گردنم
بنداز دیگه نگام نکن

بمیرم واسه بغض تو
فکر منو نکن برو
دلو اسیر من نکن
اگه دوسم داری برو

تورو خدا گریه نکن
تصمیم آخرو بگیر
چهارپایه رو بکش برو
چهارپایه دستاشو بگیر

با دست عاشقت بذار
طنابو دور گردنم
می خوام فقط ادا کنم
حقی که مونده گردنم
حقی که مونده گردنم

من بشکنم برنجم
فدای تار موهات
مهم تویی نرنجی
برس به آرزوهات

مواظب خودت باش
با قلب من چه کردی
دلواپسم نباشم
به اشک کی بخندی

اگر سراغمو گرفت
بگین نشونه ای نذاشت
بگین از اینجا رفته و
چاره ی دیگه ای نداشت

اگر سراغمو گرفت
این نامه رو بهش بدین
بگین که جا گذاشته بود
پرسید کجا هیچی نگین

اگه بازم پرسید ازم
اگه نکردش اشکاشو پاک
چاره ای نیست بهش بگین
فلانی رفته زیر خاک

من بشکنم برنجم
فدای تار موهات
مهم تویی نرنجی
برس به آرزوهات

مواظب خودت باش
با قلب من چه کردی
دلواپسم نباشم
به اشک کی بخندی

 

کد پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول

 

 کد پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگهای پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول کد آهنگ پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول کد آهنگ مجید خراطها به نام مواظب خودت باش برای همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان