loading...

[Music] Darkhasti

متن آهنگ تولدت مبارک شاهین جمشیدپور ,تولدت مبارک شاهین جمشیدپور,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تولدت مبارک شاهین جمشیدپور ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول تولدت مبارک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 163 پنجشنبه 08 فروردین 1398

متن آهنگ تولدت مبارک شاهین جمشیدپور ,تولدت مبارک شاهین جمشیدپور,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تولدت مبارک شاهین جمشیدپور ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول تولدت مبارک شاهین جمشیدپور ,دانلود آهنگ تولدت مبارک شاهین جمشیدپور با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام تولدت مبارک شاهین جمشیدپور,دانلود آهنگ جدید تولدت مبارک شاهین جمشیدپور,دانلود آهنگ,

حله حله حله یارم گل روزگارم

آسمون ستاره بارونه و بیقرارم

حله یارم حله یارم شب میلادته

دل من هدیمه که میخوام واست بیارم

نازنینم نازنین الهی صد ساله شی

تا نفس دارم فقط خودت باشی کنارم

نازنینم نازنین دردو غمارو فوت کن

خوشبحال منی که یکی مثل تو دارم

شب شب رقص و نوره تولدت مبارک

چشم حسودا کوره تولدت مبارک

شب شب رقص و نوره تولدت مبارک

چشم حسودا کوره تولدت مبارک

کنار تو نخندم نه نه نه نمیشه

بسات شادی جوره تولدت مبارک

basate shadi joore tavalodet mobarak

کنار تو نخندم نه نه نه نمیشه

kenare ti nakhandam na na na nemishe

بسات شادی جوره تولدت مبارک

basate shadi joore tavalodet mobarak

حله حله حله یارم گل روزگارم

آسمون ستاره بارونه و بیقرارم

حله یارم حله یارم شب میلادته

دل من هدیمه که میخوام واست بیارم

نازنینم نازنین الهی صد ساله شی

تا نفس دارم فقط خودت باشی کنارم

نازنینم نازنین دردو غمارو فوت کن

خوشبحال منی که یکی مثل تو دارم

شب شب رقص و نوره تولدت مبارک

چشم حسودا کوره تولدت مبارک

شب شب رقص و نوره تولدت مبارک

چشم حسودا کوره تولدت مبارک

کنار تو نخندم نه نه نه نمیشه

بسات شادی جوره تولدت مبارک

basate shadi joore tavalodet mobarak

کنار تو نخندم نه نه نه نمیشه

kenare ti nakhandam na na na nemishe

بسات شادی جوره تولدت مبارک

basate shadi joore tavalodet mobarak

ترانه آهنگ تولدت مبارک از شاهین جمشید پور و فریبرز خاتمی

دل من هدیمه که میخوام واست بیارم

نازنینم نازنین الهی صد ساله شی

تا نفس دارم فقط خودت باشی کنارم

نازنینم نازنین دردو غمارو فوت کن

خوشبحال منی که یکی مثل تو دارم

شب شب رقص و نوره تولدت مبارک

چشم حسودا کوره تولدت مبارک

شب شب رقص و نوره تولدت مبارک

چشم حسودا کوره تولدت مبارک

کنار تو نخندم نه نه نه نمیشه

بسات شادی جوره تولدت مبارک

basate shadi joore tavalodet mobarak

کنار تو نخندم نه نه نه نمیشه

kenare ti nakhandam na na na nemishe

بسات شادی جوره تولدت مبارک

basate shadi joore tavalodet mobarak

 

https://www.bibakmusic.com/33128/music-shahin-jamshidpour-and-faribourz-khatami-tavalodet-mobarak.html







برچسب ها متن آهنگ تولدت مبارک شاهین جمشیدپور تولدت مبارک شاهین جمشیدپور دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل تولدت مبارک شاهین جمشیدپور متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول تولدت مبارک شاهین جمشیدپور دانلود آهنگ تولدت مبارک شاهین جمشیدپور با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام تولدت مبارک شاهین جمشیدپور دانلود آهنگ جدید تولدت مبارک شاهین جمشیدپور دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان