loading...

[Music] Darkhasti

بو سوگینی آل منن گوزلریم گورمسین دئمه منه قال منن سوگی اودو سونمسین یالانلارینین آلاتمالارینین جزاسین تک الله ورسین خیانتین اینسانلارا اینامیمی اولدوردو اله گئدین بو گئدیش نچه دوشمن گولدوردو من آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 187 پنجشنبه 22 فروردین 1398

بو سوگینی آل منن گوزلریم گورمسین

دئمه منه قال منن سوگی اودو سونمسین

یالانلارینین آلاتمالارینین جزاسین تک الله ورسین

خیانتین اینسانلارا اینامیمی اولدوردو

اله گئدین بو گئدیش نچه دوشمن گولدوردو

من آغلامیرام منی دوشونمه

آجلا سنی تورپاغا گومدوردوم

 

عمرومنن گئت آرتیخ عمرومنن

هچ کیمین اولماسا بِله توتما سن الیمنن

سنین الینن چوخ چکدیم الینن

سنن سورا هچ الین آلماخ گلمیر الیمنن

سنه راحادی گئجه حیاتی کلوپ دیسکو هر ساهات

سوگیمی سنلیک دیر بیری سارسین یاتاغا سیغالاسین

بو ماهنینی سن آنلاماسین گوی دینلسین سئونلر آنلاسین

ازبرلسین فانادلاریم منیم هر بیری حالیما یانسین

وختیم یوخ سئوگیده منیم کیمی سئویرم عمرومو آلیر

دردیم چوخ اونسوز دا منیم هر گلن تبسم آپاریر

آزالیر یاشاماغا هوسیم آزالیر

روحوم گوجالیر عصبلریمه حاکم اولا بیلمیرم

منه سادجه اوری آغریسی قالیر

عمرومنن گئت آرتیخ عمرومنن

هئچ کیمین اولماسا بِله توتما سن الیمنن

سنین الینن چوخ چکدیم الینن

سنن سورا هچ الین آلماخ گلمیر الیمنن

عمرومنن گئت آرتیخ عمرومنن

هئچ کیمین اولماسا بِله توتما سن الیمنن

سنین الینن چوخ چکدیم الینن

سنن سورا هچ الین آلماخ گلمیر الیمنن

♬♬♪♬♪♬♬

دانلود آهنگ لیل اورخان سنین الینن

♬♬♪♬♪♬♬

این علاقه رو از من بگیر تا چشمام نبینن

به من نگو باهات بمونم تا آتیش عشقمون خاموش نشه

جزای دروغ و خیانتتو فقط خدا بهت میده

خیانت کردن تو بهم اعتمادمو به انسان ها کُشت

طوری رفتی که رفتنت باعث شادی دشمنام شد

من گریه نمیکنم به فکر من نباش با تلخی تورو خاک کردم

از عمرم برو از زندگیم برو اگه کسی هم نباشه بازم تو دست منو نگیر

از دست تو خیلی کشیدم بعد تو دیگه دلم نمیتونه به کسی اعتماد کنه

زندگی شبانه برای تو راحته هر ساعت تو کلوپ و دیسکو هستی

دوست داشتن این نیس که کسی بغلت کنه و نوازشت کنه

این آهنگو تو نمیفهمی بذار عاشقا گوش کنن و بفهمن

حفظ کنن دوستام و دلشون به حالم بسوزه

وقت ندارم و عاشق هر کی میشم عمرمو میگیره

دردم زیاده هر از راه میرسه لبخندمو با خودش میبره

هوسم برای زندگی کردن کم میشه

روحم پیر میشه نمیتونم به اعصابم مسلط باشم

برای من فقط درد قلبم میمونه

از عمرم برو از زندگیم برو اگه کسی هم نباشه بازم تو دست منو نگیر

از دست تو خیلی کشیدم بعد تو دیگه دلم نمیتونه به کسی اعتماد کنه

 

http://khobanmusic.com

دانلود با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ سنین الینن چوخ چکدیم الینن لیل اورخان و شاهین قربان اف با کیفیت 320 سنین الینن چوخ چکدیم الینن لیل اورخان و شاهین قربان اف کد آهنگ پیشواز همراه اول سنین الینن چوخ چکدیم الینن لیل اورخان و شاهین قربان اف متن آهنگ سنین الینن چوخ چکدیم الینن لیل اورخان و شاهین قربان اف کد آهنگ پیشواز ایرانسل سنین الینن چوخ چکدیم الینن لیل اورخان و شاهین قربان اف دانلود آهنگ جدید سنین الینن چوخ چکدیم الینن لیل اورخان و شاهین قربان اف متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام سنین الینن چوخ چکدیم الینن لیل اورخان و شاهین قربان اف Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان