loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود آهنگ یعنی تو همه چیمی تو,    دانلود آهنگ تو تو تو عشقی توتو تو جوونی,    دانلود اهنگ عربی یعنی تو,    دانلود اهنگ خارجی یعنی تو,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 338 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ یعنی تو همه چیمی تو
,    دانلود آهنگ تو تو تو عشقی توتو تو جوونی
,    دانلود اهنگ عربی یعنی تو
,    دانلود اهنگ خارجی یعنی تو
,    اهنگ یعنی تو شاهین جمشیدپور
,    آهنگ شاد همه چی یعنی تو
,    اهنگ همه چیمی تو زندگیمی تو
,    دانلود آهنگ شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی تو عشقی
,    دانلود اهنگ من همه دنیامو به تو مدیونم

متن آهنگ جدید فریبرز خاتمی و شاهین جمشیدپور یعنی تو

تو خوده عشقی زندگیمی تو همه چی یعنی تو همه چیمی تو

تو خوده عشقی زندگیمی تو , همه چی یعنی تو , همه چیمی تو

تو یکی یه دونم عزیزه جونم همه چیمی تو

من همه دنیامو به تو مدیونم همه چیمی تو

یعنی تو تو همه چیمی تو زندگی یعنی تو

یعنی تو تو همه چیمی تو زندگی یعنی تو

تو خوده عشقی زندگیمی تو , همه چی یعنی تو , همه چیمی تو

تو خوده عشقی زندگیمی تو

همه چی یعنی تو همه چیمی تو

شعر آهنگ جدید فریبرز خاتمی و شاهین جمشیدپور یعنی تو

اون شبه بارونی به تو دل دادم به این آسونی

دردایه من کم شد تو رو که دیدم تو یه درمونی

یعنی تو تو همه چیمی تو زندگی یعنی تو

یعنی تو تو همه چیمی تو , زندگی یعنی تو

دستم تویه دستاته چشمام تویه چشماته

تویه قلبه من جاته هر چی که دارم یعنی تو

دوست دارم اون عشقی که هر لحظه دوسش دارم

مثله من باشه کنار من یعنی تو

تو خوده عشقی زندگیمی تو , همه چی یعنی تو , همه چیمی تو

تو خوده عشقی زندگیمی تو

همه چی یعنی تو همه چیمی تو

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

https://www.jenabmusic.com/20733/music-دانلود-آهنگ-جدید-فریبرز-خاتمی-و-شاهین-ج.html







برچسب ها دانلود آهنگ یعنی تو همه چیمی تو دانلود آهنگ تو تو تو عشقی توتو تو جوونی دانلود اهنگ عربی یعنی تو دانلود اهنگ خارجی یعنی تو اهنگ یعنی تو شاهین جمشیدپور آهنگ شاد همه چی یعنی تو اهنگ همه چیمی تو زندگیمی تو دانلود آهنگ شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی تو عشقی دانلود اهنگ من همه دنیامو به تو مدیونم دانلود اهنگ یعنی توتو همه چیمی تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان