loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود آهنگ حبیب یه شب هزار شب نمیشه,    یک شب که هزار شب نمیشه,    دانلود آهنگ یک شب که هزار شب نمیشه,    دانلود آهنگ آخه عزیزم چی میش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 111 دوشنبه 16 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ حبیب یه شب هزار شب نمیشه
,    یک شب که هزار شب نمیشه
,    دانلود آهنگ یک شب که هزار شب نمیشه
,    دانلود آهنگ آخه عزیزم چی میشه حبیب 320
,    اگه ماه شبم بشی چی میشه حبیب
,    دانلود اهنگ یک شب که هزار شب نمیشه گیتا
,    در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست حبیب
,    دانلوداهنگ یک شب از سر لطف مهمان دلم شو
,    اگه ماه شبم بشی چی میشه جلال همتی

,   

https://www.bibakmusic.com

به کلبه ما فقرا

یک شب تو از سر لطف و وفا

قدم بزارصفا بکن

فراموشی بپا بکن

کلبه ما صفا داره

این دل ما وفا داره

آخه عزیزم چی میشه

یک شب هزار که شب نمیشه

نه فقط کاخ بزرگان جلایی داره

کلبه ما فقرا هم صفایی داره

اگر که دستم خالیه جونم فداتون می کنم

فرش نباشه چشمام فرش زیر پاتون می کنم

دوری از ریا بکن

نظر به درویشان بکن

اگر درویش فقیره

بدون واسه تو می میره

یک شب از سر لطف مهمان دلم شو

در انجمن عشق شمع محفلم شو

اگه ماه شبم بشی چی میشه

یک شب که هزار شب نمیشه

yek shab ke hezar shab nemishe

در کلبه ما اگر رونق نیست صفا هست

dar kolbe ma agar ronagh nist safa hast

آنجا که صفا هست در آن نور خدا هست

anja ke safa hast dar an nore khoda hast

ترانه آهنگ آخه عزیزم چی میشه از حبیب

یک شب از سر لطف مهمان دلم شو

در انجمن عشق شمع محفلم شو

اگه ماه شبم بشی چی میشه

یک شب که هزار شب نمیشه

yek shab ke hezar shab nemishe

در کلبه ما اگر رونق نیست صفا هست

dar kolbe ma agar ronagh nist safa hast

آنجا که صفا هست در آن نور خدا هست

anja ke safa hast dar an nore khoda hast







برچسب ها دانلود آهنگ حبیب یه شب هزار شب نمیشه یک شب که هزار شب نمیشه دانلود آهنگ یک شب که هزار شب نمیشه دانلود آهنگ آخه عزیزم چی میشه حبیب 320 اگه ماه شبم بشی چی میشه حبیب دانلود اهنگ یک شب که هزار شب نمیشه گیتا در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست حبیب دانلوداهنگ یک شب از سر لطف مهمان دلم شو اگه ماه شبم بشی چی میشه جلال همتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان