loading...

[Music] Darkhasti

    کد آهنگ پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته,کد آهنگهای پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 291 چهارشنبه 01 خرداد 1398

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته,کد آهنگهای پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته جدید,کد آهنگ همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته,سایت پیشواز من,همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته,کد پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته,

کد آهنگ پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته

چشای من دنبالته دلم هنوز توفکرته

Cheshaye man donbalete delam hanooz too fekrete

میخوام بگم دوست دارم هنوز صدامو یادته

Mikham begam dooset daram hanooz sedamo yadete

میخوام بفهمی حالمو خودت بیای سراغمو
دلم میخواد بهم بگی سوال بی جوابمو

گفتی نمیدونی چطور همیشه عاشق بمونی
بازم تلاشتو بکن ایندفعه شاید بتونی

هوس نبوده بین ما تهمت ناروا نزن
خودم بهت پس میدادم دلی که میسپردی به من

چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته

Cheshaye man donbalete delam hanooz too fekrete

میخوام بگم دوست دارم هنوز صدامو یادته

Mikham begam dooset daram hanooz sedamo yadete

ترانه آهنگ چشمای من از مرتضی پاشایی

میخوام بفهمی حالمو خودت بیای سراغمو
دلم میخواد بهم بگی سوال بی جوابمو

گفتی نمیدونی چطور همیشه عاشق بمونی
بازم تلاشتو بکن ایندفعه شاید بتونی

هوس نبوده بین ما تهمت ناروا نزن
خودم بهت پس میدادم دلی که میسپاری بمن

چشای من دنبالته دلم هنوز توفکرته

Cheshaye man donbalete delam hanooz too fekrete

میخوام بگم دوست دارم هنوز صدامو یادته

Mikham begam dooset daram hanooz sedamo yadete

میخوام بفهمی حالمو خودت بیای سراغمو
دلم میخواد بهم بگی سوال بی جوابمو

چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته

Cheshaye man donbalete delam hanooz too fekrete

میخوام بگم دوست دارم هنوز صدامو یادته

Mikham begam dooset daram hanooz sedamo yadete

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته - بزودی

 

 

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته کد آهنگهای پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته جدید کد آهنگ همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته سایت پیشواز من همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته کد پیشواز همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول از مرتضی پاشایی چشای من دنبالته دلم هنوز تو فکرته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان