loading...

[Music] Darkhasti

  غبار غم گرفته شیشۀ دلم شکستن عادت همیشۀ دلم دوباره از کنار گریه رد شدم بجای تو دوباره با خودم بدم کنارمی غمامو کم نمی‌کنی یه لحظه هم نوازشم نمی‌کنی منو به خلوت خودت نمی‌بری یه ع

♥حسـ ــین♥ بازدید : 29 پنجشنبه 27 تیر 1398

 

غبار غم گرفته شیشۀ دلم
شکستن عادت همیشۀ دلم
دوباره از کنار گریه رد شدم
بجای تو دوباره با خودم بدم
کنارمی غمامو کم نمی‌کنی
یه لحظه هم نوازشم نمی‌کنی
منو به خلوت خودت نمی‌بری
یه عمره بی‌دلیل ازم تو دلخوری

یه عمره من کنار تو قدم نمی‌زنم
یه عمره می‌شکنم یه لحظه دم نمی‌زنم
یه عمره حسرتم فقط یکم محبته
یه عمره بودنت کنار من یه عادته


باید بشه دوباره عاشقم شی
باید بشه مثل گذشته‌ها شی
باید بتونمو دووم بیارم
دوست دارم که چاره‌ای ندارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام یه عمره

♫♫♫♫♫♫

یه روز تموم خونه غرق خنده بود
نمیشه دلخوشیم تموم شه خیلی زود
دلم می‌خواد نگام کنی یجوره خاص
همونجوری که اون روزا دلم می‌خواست
دلم می‌خواد دوباره باورم کنی
بفهمی معنی نفس کشیدنی
دلم می‌خواد ببینی من کنارتم
دلم می‌خواد بفهمی بی‌قرارتم

یه عمره من کنار تو قدم نمی‌زنم
یه عمره می‌شکنم یه لحظه دم نمی‌زنم
یه عمره حسرتم فقط یکم محبت
یه عمره بودنت کنار من یه عادته
باید بشه دوباره عاشقم شی
باید بشه مثل گذشته‌ها شی
باید بتونمو دووم بیارم
دوست دارم که چاره‌ای ندارم

 

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام یه عمره

 

http://pop-music.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ یه عمره از مرتضی پاشایی دانلود آهنگ یه عمره از مرتضی پاشایی با کیفیت 320 دانلود اهنگ مرتضی پاشایی غبار غم گرفته شیشه دلم دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دانلود یه عمره از مرتضی پاشایی شادترین آهنگ مرتضی پاشایی اولین آهنگ مرتضی پاشایی متن اهنگ یه عمره مرتضی پاشایی دانلود اهنگ یه عمری از مرتضی پاشایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان