loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود اهنگ به همین سادگی رفتی,    دانلود کلیپ به همین سادگی رضا صادقی,    دانلود آهنگ بی خداحافظ رضا صادقی و محمد علیزاده,    دانلود ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 35 جمعه 18 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ به همین سادگی رفتی
,    دانلود کلیپ به همین سادگی رضا صادقی
,    دانلود آهنگ بی خداحافظ رضا صادقی و محمد علیزاده
,    دانلود اهنگ رفتی بی خداحافظی دل بدی به کی
,    دانلود آهنگ بی خداحافظی رضا صادقی 320
,    کلیپ بی خداحافظی رضا صادقی
,    کلیپ به همین سادگی رفتی
,    بی خداحافظی رفتی که داغونم
,    دانلود اهنگ رفتی بی خداحافظ دل بدی به کی

bibakmusic.com

 

متن آهنگ بی خداحافظ از رضا صادقی

به همین سادگی رفتی بی خداحافظ عزیزم
سهم تو شد روز تازه سهم من اشک که بریزم

به همین سادگی کم شد عمر گلبوته تو دستم
گله از تو نیست میدونم خودم اینو از تو خواستم

به جون ستاره هامون تو عزیزتر از چشامی
هرجا هستی خوب و خوش باش تا ابد بغض صدامی

تو رو محض لحظه هامون نشه باورت یه وقتی

To ro mahze lahzehamon nashe bavaret ye vaghti

که دوست ندارم اینو به خدا گفتم به سختی

Ke doost nadaram ino be khoda goftam be sakhti

ترانه آهنگ بی خداحافظ از رضا صادقی

من اگه دوست نداشتم پای غم هات نمی موندم
واست این همه ترانه از ته دل نمی خوندم

اگه گفتم برو خوبم واسه این بود که می دیدم
داری آب میشی میمیری اینو از همه شنیدم

دارم از دوریت می میرم تا کنار من نسوزی
از دلم نمی ری عمرم نفسامی که هنوزی

تو رو محض خیره هامون که نفس نفس خدا شد
از همون لحظه که رفتی روحم از تنم جدا شد

تو که تنها نمی مونی من تنها رو دعا کن
خاطراتمو نگه دار اما دستامو رها کن

دست تو اول عشق به پسرش به آخرین مرد
مردی که پشت یک دیوار واسه چشمات گریه می کرد
گریه می کرد گریه می کرد

تو رو محض لحظه هامون نشه باورت یه وقتی

To ro mahze lahzehamon nashe bavaret ye vaghti

که دوست ندارم اینو به خدا گفتم به سختی

Ke doost nadaram ino be khoda goftam be sakhti







برچسب ها دانلود اهنگ به همین سادگی رفتی دانلود کلیپ به همین سادگی رضا صادقی دانلود آهنگ بی خداحافظ رضا صادقی و محمد علیزاده دانلود اهنگ رفتی بی خداحافظی دل بدی به کی دانلود آهنگ بی خداحافظی رضا صادقی 320 کلیپ بی خداحافظی رضا صادقی کلیپ به همین سادگی رفتی بی خداحافظی رفتی که داغونم دانلود اهنگ رفتی بی خداحافظ دل بدی به کی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان