loading...

[Music] Darkhasti

متن آهنگ هیچی نگفتم از حسین میرزایی از دلم گذشتیو هیچی نگفتمقلبمو شکستیو هیچی نگفتماز رو تیکه های قلبم پا تو بردارتو بهم رکب زدی هیچی نگفتم من همه دارو ندارم حسمو حالمو پای تو سوزوندممنی که تموم وقت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 205 پنجشنبه 24 مرداد 1398
متن آهنگ هیچی نگفتم از حسین میرزایی

از دلم گذشتیو هیچی نگفتم
قلبمو شکستیو هیچی نگفتم
از رو تیکه های قلبم پا تو بردار
تو بهم رکب زدی هیچی نگفتم

من همه دارو ندارم حسمو حالمو پای تو سوزوندم
منی که تموم وقتمو عشقم قلبمو پای تو نشوندم
پای تو سوختم و ساختم و دنیامو باختم و هیچی نگفتم
به پات تموم حرفامو بغضمو دردامو عمرمو سوزوندم

تکست آهنگ هیچی نگفتم از حسین میرزایی


آخه من چی کم گذاشتم واسه تو
که بهم میخندیو میگی برو
برو که از سرتم زیادیم نمی خوام باور کنم حرف تو رو
دیگه هیچ راهی نموند باهات باشم
که بخوای رفیق لحظه هات باشم
دیگه هیچ راهی نمونده بود که من
همدم تموم قصه هات باشم

من همه دارو ندارم حسمو حالمو پای تو سوزوندم
منی که تموم وقتمو عشقم قلبمو پای تو نشوندم
پای تو سوختم و ساختم و دنیامو باختم و هیچی نگفتم
به پات تموم حرفامو بغضمو دردامو عمرمو سوزوندم

 

 

منبع بالموزیک

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (10.08 مگابایت)







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بی کلام حسین میرزایی به نام هیچی نگفتم کد آهنگ پیشواز حسین میرزایی به نام هیچی نگفتم برای ایرانسل دانلود آهنگ جدید حسین میرزایی به نام هیچی نگفتم لینک مستقیم دانلود آهنگ متن آهنگ حسین میرزایی به نام هیچی نگفتم دانلود ریمیکس حسین میرزایی به نام هیچی نگفتم دانلود آهنگ حسین میرزایی به نام هیچی نگفتم دانلود آهنگ حسین میرزایی به نام هیچی نگفتم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز حسین میرزایی به نام هیچی نگفتم برای همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان