loading...

[Music] Darkhasti

X تکست آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X دانلود آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X دانلود آهنگ زیبای سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری

♥حسـ ــین♥ بازدید : 21 پنجشنبه 31 مرداد 1398
X تکست آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X دانلود آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X دانلود آهنگ زیبای سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم ایرانسل X دانلود آهنگ عاشقانه X متن آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X دانلود آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم بهمراه متن X سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X شعر آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X آکورد آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ mp3 سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم همراه اول X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ شاد X کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X دانلود ترانه سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم X دانلود آهنگ جدید سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم با لینک مستقیم X متن آهنگ X دانلود آهنگ جدید سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم

 

 


Download NewSong By Saeed Eskandari Called man behet hagh midam

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.45 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (8.06 مگابایت)

--منبع بالموزیک--

متن آهنگ من بهت حق میدم از سعید اسکندری

من بهت حق میدم اگه میخوای بد شی
حقمه میدونم باید از من رد شی
از همون روزی که عشقتو پس دادم
من نفهیدم که چی رو از دست دادم

منو غم نبودن تو داره میکشه
دلم فقط به خاطرات بودنت خوشه
بهم میریزه بی تو حس و حال زندگیم
میدونی بی تو ته نداره این دیوونگیم

تکست آهنگ من بهت حق میدم از سعید اسکندری



این همه روزی بود که بهم میگفتی
اگه دور شی از من از چشام میوفتی
کاش زمان برمیگشت کاش میشد برگردی
منو میرنجونه اینکه بامن سردی

منو غم نبودن تو داره میکشه
دلم فقط به خاطرات بودنت خوشه
بهم میریزه بی تو حس و حال زندگیم
میدونی بی تو ته نداره این دیوونگیم

 







برچسب ها تکست آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم دانلود آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم دانلود آهنگ زیبای سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم ایرانسل دانلود آهنگ عاشقانه متن آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم دانلود آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم بهمراه متن سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم شعر آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم آکورد آهنگ سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ mp3 سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم همراه اول دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم دانلود ترانه سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم دانلود آهنگ جدید سعید اسکندری به نام من بهت حق میدم با لینک مستقیم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان