loading...

[Music] Darkhasti

X کد آهنگ پیشواز مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود آهنگ کمیاب X متن آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک X تکست آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک X مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود آهنگ مه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 چهارشنبه 06 شهریور 1398
X کد آهنگ پیشواز مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود آهنگ کمیاب X متن آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک X تکست آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک X مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام غزلک X آکورد آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک X متن آهنگ X کد آهنگ پیشواز مهدی شکوهی به نام غزلک همراه اول X دانلود آهنگ ریمیکس مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود آهنگ mp3 مهدی شکوهی به نام غزلک X کد آهنگ پیشواز مهدی شکوهی به نام غزلک ایرانسل X شعر آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود آهنگ زیبای مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود ریمیکس مهدی شکوهی به نام غزلک X نت آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود ترانه مهدی شکوهی به نام غزلک X دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام غزلک با لینک مستقیم

 

 

 

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهیبه نام غزلک
Download NewSong By Mehdi Shokoohi Called ghazalak

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.87 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.12 مگابایت)

-----منبع بالموزیک-----

متن آهنگ غزلک از مهدی شکوهی

توو شبای من برام ستاره میشی غزلک
واسه دلتنگی دل بهانه میشی غزلک
تا به تو فکر میکنم دنیا برام عوض میشه
رو لبام زمزمه ترانه میشی غزلک

غزلک بودن تو معنی آرامش داشت
این دلم پر ز تو بود از تو همین خواهش داشت
که یه وقتی از دلم پر نکشی دور نشی
پای این سادگی هام یکدفعه رنجور نشی

پای من باش غزلک آره یار من باش غزلک
خودتو بزار به جام کمی جای من باش غزلک

تکست آهنگ غزلک از مهدی شکوهی


حس دوست داشتنو از توی چشام میخونی
توی این شب تو رو کم دارم آره میدونی
لحظه لحظه با توام حتی توو این فاصله ها
من که میمونم به پات بگو تو هم میمونی

پای من باش غزلک آره یار من باش غزلک
خودتو بزار به جام کمی جای من باش غزلک

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مهدی شکوهی به نام غزلک دانلود آهنگ کمیاب متن آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک تکست آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک مهدی شکوهی به نام غزلک دانلود آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک بهمراه متن دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام غزلک آکورد آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک متن آهنگ کد آهنگ پیشواز مهدی شکوهی به نام غزلک همراه اول دانلود آهنگ ریمیکس مهدی شکوهی به نام غزلک دانلود آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک دانلود آهنگ mp3 مهدی شکوهی به نام غزلک کد آهنگ پیشواز مهدی شکوهی به نام غزلک ایرانسل شعر آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک دانلود آهنگ زیبای مهدی شکوهی به نام غزلک دانلود ریمیکس مهدی شکوهی به نام غزلک نت آهنگ مهدی شکوهی به نام غزلک دانلود ترانه مهدی شکوهی به نام غزلک دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام غزلک با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان