loading...

[Music] Darkhasti

    من واست هدیه دارم خوبو بی نظیری , من واست هدیه دارم یه چیز خوبو بی نظیر با خودم میارمش خودت بیا ازم بگیر پاشو قربونت برم ابرو کمونه مو سیا اینکه فکر کردن نداره پاشو راه بیفت بیا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 چهارشنبه 17 مهر 1398

 

 

من واست هدیه دارم خوبو بی نظیری , من واست هدیه دارم یه چیز خوبو بی نظیر
با خودم میارمش خودت بیا ازم بگیر
پاشو قربونت برم ابرو کمونه مو سیا

اینکه فکر کردن نداره پاشو راه بیفت بیا , پاشو راه بیفت بیا

شرط میبندم که ازم خوشت بیاد عزیزم خیلی زیاد
شرط میبندم که دلت منو بخواد , عزیزم خیلی زیاد
شرط میبندم که ازم خوشت بیاد عزیزم خیلی زیاد
شرط میبندم که دلت منو بخواد عزیزم خیلی زیاد

 

 

شعر آهنگ جدید مهرشاد شرط میبندم

شرط میبندم هیچکسی پیدا نشه دورو ورت هرچی دوست داشتی بگو واسم مهمه نظرت
قول میدم من که نپرسم بیشتر از چند تا سوال نمیخوای جواب نده اگه نداری حسو حال
شرط میبندم که بهت نگذره بد فقط بیا بیا قربونت برم ابرو کمونه مو سیا
شرط میبندم که بهت نگذره بد فقط بیا
بیا قربونت برم ابرو کمونه مو سیا , بیا قربونت برم ابرو کمونه مو سیا
شرط میبندم که ازم خوشت بیاد , عزیزم خیلی زیاد
شرط میبندم که دلت منو بخواد , عزیزم خیلی زیاد
شرط میبندم که ازم خوشت بیاد

عزیزم خیلی زیاد
شرط میبندم که دلت منو بخواد

عزیزم خیلی زیاد

شرط میبندم هیچکسی پیدا نشه دورو ورت

هرچی دوست داشتی بگو واسم مهمه نظرت
قول میدم من که نپرسم بیشتر از چند تا سوال

نمیخوای جواب نده اگه نداری حسو حال

شرط میبندم که ازم خوشت بیاد

عزیزم خیلی زیاد
شرط میبندم که دلت منو بخواد

عزیزم خیلی زیاد

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود ریمیکس شرط میبندم ازم خوشت بیاد دانلود آهنگ جدید شرط میبندم ازم خوشت بیاد لینک مستقیم دانلود آهنگ شرط میبندم ازم خوشت بیاد متن و شعر آهنگ شرط میبندم ازم خوشت بیاد دانلود آهنگ شرط میبندم ازم خوشت بیاد با کیفیت 320 کد پیشواز شرط میبندم ازم خوشت بیاد همراه اول کد پیشواز شرط میبندم ازم خوشت بیاد ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان