loading...

[Music] Darkhasti

,    ,    دانلود اهنگ دیگه نتونست منو بترسونه,    مرتضی اشرفی سخته برام,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی تو عزیزی,    دانلود اهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 سه شنبه 23 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ دیگه نتونست منو بترسونه
,    مرتضی اشرفی سخته برام
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی تو عزیزی
,    دانلود اهنگ چه خبر مرتضی اشرفی
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی یواشکی
,    دانلود آهنگ کردی مرتضی اشرفی
,    دانلود آهنگ غمگین مرتضی اشرفی
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی باشه
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی

,   

https://upmusics.com/

تو که نبودی رفتن هیشکی
دیگه نتونست منو بترسونه
تو که نبودی جمله ای حتی
دیگه نتونست منو بخندونه
دلم نیومد به قاب عکست
حرف دلم رو نگفته باشم
دلم نمی خواست تو این شرایط
اینجوری آسون ازت جداشم
بدون تو سخت می شه نفس کشید

♪♪♫♫♪♪♯
سخت می شه دنیارو دید
آخه چه جوری از یکی دیگه
می شه دوست دارم شنید
باشه عزیزم عیبی نداره
تو از غرورت دست بر ندار
اما یه خواهش هر جا که هستی
منو از خودت بی خبر نذار
گفتی که میرم رفتنم
اما ولی نمی شه بر نگردم
اما هنوزم چشام به راهه
من خیلی وقته هواتو کردم
ما که به جز هم کسی نداریم

♪♪♫♫♪♪♯
مارو به دست تنهایی نسپار
شاید یه روزی به هم رسیدیم
تو هم تو قلبت منو نگه دار
بدون تو سخت می شه نفس کشید
سخت می شه دنیارو دید
آخه چه جوری از یکی دیگه
می شه دوست دارم شنید
باشه عزیزم عیبی نداره
تو از غرورت دست بر ندار
اما یه خواهش هر جا که هستی
منو از خودت بی خبر نذار

♪♪♫♫♪♪♯

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ دیگه نتونست منو بترسونه مرتضی اشرفی سخته برام دانلود اهنگ مرتضی اشرفی تو عزیزی دانلود اهنگ چه خبر مرتضی اشرفی دانلود اهنگ مرتضی اشرفی یواشکی دانلود آهنگ کردی مرتضی اشرفی دانلود آهنگ غمگین مرتضی اشرفی دانلود اهنگ مرتضی اشرفی باشه دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان