loading...

[Music] Darkhasti

تنهایی سخته برام نمیشه از فکرت درام از این جدایی تو که میگفتی همیشه می مونی پای دلم حالا کجایی تو که میخواستی بری منو قالم بذاری بی معرفت شاید اونجوری که میخواستی نبودم عزیزم معذرت شاید آخر لتو پا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 147 جمعه 26 مهر 1398

تنهایی سخته برام نمیشه از فکرت درام از این جدایی

تو که میگفتی همیشه می مونی پای دلم حالا کجایی

تو که میخواستی بری منو قالم بذاری بی معرفت

شاید اونجوری که میخواستی نبودم عزیزم معذرت

شاید آخر لتو پارم به خیابان برسد

bibakmusic.com

شاید این داد و هوارم باز به پایان برسد

ایشالا بعد من یکی جامو بگیره

یکی باشه که مثله من برای تو بمیره

ایشالا هر کی میاد جای من عشقه تو باشه

ishala har ki miyad jaye man eshghe to bashe

تو که تنهام گذاشتی از این به بعد به تو چه

to ke tanham gozashti az in be bad be to che

ایشالا بعد من یکی جامو بگیره

یکی باشه که مثله من برای تو بمیره

ایشالا هر کی میاد جای من عشقه تو باشه

ishala har ki miyad jaye man eshghe to bashe

تو که تنهام گذاشتی از این به بعد به تو چه

to ke tanham gozashti az in be bad be to che

وایسا پام بریم گر شکستی روزی گذری پایت

نیاد وقتی تنها ماندی حوالیم یادت نیاد

کوه غم غمخوار مردم مرد آن مرد نشاط

ناز شستت رفیق عادی بگم حل چشات

مرا بگذار برو عشق زمینگیر کند

نه از این زخم سراسیمه مرا پیر کند

آخ این همهمه ها چیست رهایم بکنید

بسه مردم خبری نیست رهایم بکنید

تو که تنهام گذاشتی از این به بعد به تو چه

شاید آخر لتو پارم به خیابان برسد

شاید این داد و هوارم باز به پایان برسد

منم آن زاده ی پاییز مگر میفهمی

و از این مردن بی تو دلم میترسد

حالا که تو رفتی و روزای خوبمونم

فکر نمیکنم دیگه تو یاد تو بمونم

منو این خاطره ها چه روزا که نداشتیم

با همین خاطره ها تو این خونه می مونم

ایشالا بعد من یکی جامو بگیره

یکی باشه که مثله من برای تو بمیره

ایشالا هر کی میاد جای من عشقه تو باشه

تو که تنهام گذاشتی از این به بعد به تو چه

میشکنم دستان خود را باز اگر یادت کند

هر چه آوردی سرم یه روزی یادت کند

گر تو لیلی باشی من دیگه مجنون نیستم

هرز من اهل خوردن مال مردم نیستم

یار من یار نگران دله من دل نگران

دست مردم آبروش باز من دل نگران

فکر آیندش مرا خورد کرد خورد کرد

خنجرش را نامرد در قلب من ناجور کرد

ایشالا بعد من یکی جامو بگیره

یکی باشه که مثله من برای تو بمیره

ایشالا هر کی میاد جای من عشقه تو باشه

ishala har ki miyad jaye man eshghe to bashe

تو که تنهام گذاشتی از این به بعد به تو چه

to ke tanham gozashti az in be bad be to che

ترانه آهنگ به تو چه از مهراب و فرزاد شجاعی

تو که تنهام گذاشتی از این به بعد به تو چه

میشکنم دستان خود را باز اگر یادت کند

هر چه آوردی سرم یه روزی یادت کند

گر تو لیلی باشی من دیگه مجنون نیستم

هرز من اهل خوردن مال مردم نیستم

یار من یار نگران دله من دل نگران

دست مردم آبروش باز من دل نگران

فکر آیندش مرا خورد کرد خورد کرد

خنجرش را نامرد در قلب من ناجور کرد

ایشالا بعد من یکی جامو بگیره

یکی باشه که مثله من برای تو بمیره

ایشالا هر کی میاد جای من عشقه تو باشه

ishala har ki miyad jaye man eshghe to bashe

تو که تنهام گذاشتی از این به بعد به تو چه

to ke tanham gozashti az in be bad be to che







برچسب ها دانلود آهنگ ایشالا بعد من یکی جامو بگیره دانلود آهنگ ایشالا بعد من یکی جامو بگیره با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایشالا بعد من یکی جامو بگیره لینک مستقیم کد پیشواز ایشالا بعد من یکی جامو بگیره همراه اول متن و شعر آهنگ ایشالا بعد من یکی جامو بگیره دانلود ریمیکس ایشالا بعد من یکی جامو بگیره کد پیشواز ایشالا بعد من یکی جامو بگیره ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان