loading...

[Music] Darkhasti

وقتی درو محکم بستی تا خوده صبح گریه کردم خاطراتو دوره کردم کاشکی میذاشتی برگردم منو تنهایی و شب منو بی حالیو تب با یه خودکار رو به شهر بیدارم من کل شب من که آدم بدی نبودم من که آدم بدی نبود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 125 یکشنبه 28 مهر 1398

وقتی درو محکم بستی

تا خوده صبح گریه کردم خاطراتو دوره کردم

کاشکی میذاشتی برگردم

منو تنهایی و شب منو بی حالیو تب

با یه خودکار رو به شهر

بیدارم من کل شب

من که آدم بدی نبودم من که آدم بدی نبودم

من که آدم بدی نبودم هه هی , من که آدم بدی نبودم

من که آدم بدی نبودم

jenabmusic.com

بی تو سر دردو جنو بی تو بارونو خزون

بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون

بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده

بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده

بی تو سر دردو جنو

بی تو بارونو خزون

بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون

بی تو دستام سرده سرده

بی تو چشمام گریه کرده

بی تو قلبم پره درده

بی تو رنگم زرده زرده

شعر آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم

یه جوری رفتو درم بست

که هنوز صدایه در توو سرم هست

اینو فهمیدم همون لحظه که هر کی سنگدل تره برندست

حتی ندارم نفس خستست

مغزم میخونه مثه قفس در بستست

تلخ شده واسه من هر لحظه نمیدونم

عشقی تو دلش اصن هست

اگه چشمام کبودن فقط واسه اینه که آدما حسودن

هر موقع که نبودم پشتم زدن منو توو دله تو کشتن فقط

تعریفاشون از صد تا فحش بدترن

فهمیدم که خودیا از همه دشمن ترن
منو پیچیدنو خودشون به سمتت اومدن

اونا که فکر میکردم از همه خوش قلب ترن

بیا فکر کن اولشیم

مثلا روز اوله

بیا برگرد ببین بی تو واقعا حاله من بده

میونه اون همه آدم من تو رو انتخاب کردم

هر جا رفتم بدونه تو یه کاری کردی برگردم

من که آدمه بدی نبودم , من که آدمه بدی نبودم

من که آدمه بدی نبودم , من که آدمه بدی نبودم

من که آدمه بدی نبودم

بی تو سر دردو جنو بی تو بارونو خزون

بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون

بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده

بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده

بی تو سر دردو جنو

بی تو بارونو خزون

بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون

بی تو دستام سرده سرده

بی تو چشمام گریه کرده

بی تو قلبم پره درده

بی تو رنگم زرده زرده







برچسب ها دانلود اهنگ اگه چشمام کبودن دانلود اهنگ اگه چشمام کبودن واسه اینه که ادما حسودن اگه چشمام کبودن کیمیا اهنگ اگه چشمام کبودن فقط واسه اینه که ادما حسودن اگه چشمام کبودن واسه اینه که آدما حسودن کیمیا دانلود اهنگ بی تو دستام سرد سردن دانلود اهنگ علیشمس و کیمیا اگه چشمام کبودن دانلود اهنگ یه جوری رفت و درم بست از علیشمس دانلود آهنگ یه جوری رفت و درم بست علیشمس و کیمیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان