loading...

[Music] Darkhasti

    رو سرم سایه‌ی علمه روزیم از دستای قلمه کار من ذاکریمه ، سندش نوکریمه به هوای زیارت تو میشینم کنج هیئت تو یه غمی تو گلومه ، کربلا آرزومه توی بی سرپناهی، به تو پناه نبرم چه کنم؟ آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 161 شنبه 18 آبان 1398

 

 

رو سرم سایه‌ی علمه
روزیم از دستای قلمه
کار من ذاکریمه ، سندش نوکریمه

به هوای زیارت تو
میشینم کنج هیئت تو
یه غمی تو گلومه ، کربلا آرزومه

توی بی سرپناهی، به تو پناه نبرم چه کنم؟
آقا از رو سیاهی، به تو پناه نبرم چه کنم؟

 

آقا

به تو مدیونم حسین، جونم حسین
سر و سامونم حسین، جونم حسین
نمک نونم حسین، جونم حسین

«نمک نونم حسین، جونم حسین»

@seyedrezanarimani

دوست دارم رقص پرچمتو
ببینم کاش محرمتو
به گداییت مینازم ، آقای چاره سازم

دستمو تو همیشه بگیر
امیری تو و نعم الأمیر
خدا دستم رو داده ، دست این خونواده

جونمو واست ارباب، اگه فدا نکنم چه کنم؟
دلمو از به‌ جز تو، اگه جدا نکنم، چه کنم؟

تو هوای تو آقا، اگه نفس نکشم چه کنم؟
از در غیر خونت، پاهامو پس نکشم چه کنم؟
آقا

با تو میمونم حسین، جونم حسین
از تو میخونم حسین، جونم حسین
نمک نونم حسین، جونم حسین

«نمک نونم حسین، جونم حسین»

@narimani_matn

بی تو دلواپسم یاحسین
به تو کی میرسم یاحسین
تو بخوای محترم شم
مدافع حرم شم

منو پشت درت برسون
پای سفرت منو بکشون
میزارم پای تو جون
شبیه زینبیون

ماها از زینبیه، اگه دفاع نکنیم چه کنیم؟
برا آزادی اون، اگه دعا نکنیم چه کنیم؟
تو راه بی‌بی زینب، اگه مدافع نشم چه کنم؟
تو سپاه ابالفضل، اگه اضافه نشم چه کنم؟
آقا

دم ایوونم حسین، جونم حسین
در این خونه‌م حسین، جونم حسین
نمک نونم حسین، جونم حسین

«نمک نونم حسین، جونم حسین»‌

 

tamasha.com

360pدانلود 

 

 

http://sayedrezanarimani.ir







برچسب ها دانلود آهنگ نمک نونم حسین دانلود مداحی نمک نونم حسین جونم حسین دانلود مداحی رو سرم سایه علمه روزیم از دستای قلمت مداحی نمک نونم حسین نریمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان